dimecres, 15 de febrer del 2012

Carnestoles

Aquest proper diumenge dia 19 se celebra el Carnestoltes. Com és habitual, els grallers hi prendran part animant la tarda amb música i gresca.
L'animació començaria a 2/4 de 5 de la tarda (16:30). Els grallers i timbalers quedarem a les 1/2 hora abans (sobre les 4) al magatzem per recollir els timbals i des d'aquí anirem tots junts fins a la pista del Centre.
Estaria bé que confirméssiu l'assistència deixant un comentari en aquest bloc perquè tots sapiguem qui hi participa.


Aprofito per dir-vos que l'Assemblea Nacional Catalana on hi van assistir-hi alguns membres de la colla amb en Merlac i la Sales va ser tot un èxit de públic i de participació. Podeu veure algunes fotografies i vídeos en l'apartat de fotos i vídeos d'aquest bloc. Podeu seguir la informació a la pàgina www.assemblea.cat




Fins diumenge!!

10 comentaris:

  1. Jo si puc sí aniré, però tinc l'Ivet amb febre i vist el que dura aquest virus a l'ecola tenim per una setmana de llit... això si no li passa a l'Ona i després a mi ... divertit. Per això ahir no vaig anar a l'assaig. Ciau!

    ResponElimina
  2. La família Vila Sala confirma que anirà a la cercavila i podria ser que les nenes vulgin disfressar-se, els pares segurament no.

    ResponElimina
  3. la familia alier-oncins serem a casa els avis per dinar familiar i ens hem d'excusar.

    ResponElimina
  4. La familia Coll-Portillo si no hi ha res nou si que vindrem,fins diumenge!!

    ResponElimina
  5. Nosaltres també hi serem, algú disfressat i els altres no.

    ResponElimina
  6. La família Calls-Prat m'ha dit que també vindrà. en Quim diu que ho va contestar amb el blog però segurament, com a molts ens ha passat, no ho va publicar bé (triar un perfil)i no es va enviar, per tant no surt publicat com surten els altres. ATENCIÓ em de fixar-nos si ho veiem, si no surt el nostre missatge és que la cosa a anat malament.

    ResponElimina
  7. Hola colla. Us volia dir que a mi també m'agradaria venir sempre i quan algú em pugui portar.
    Visca la colla de Geganters i Grallers!!

    ResponElimina
  8. La família Matamala-Boix també vindrem, la Paula amb la gralla i segurament amb una disfressa.

    ResponElimina