diumenge, 8 de gener del 2012

BALANÇ DE LA QUINA

En nom de la Junta, agraïm a tots els membres de la colla que han col.laborat de manera tant entusiasta en l'organització de la Quina, i sobretot a la gent del poble que ha vingut a jugar i gaudir amb nosaltres. Tots els dies, exceptuant el dia 25, hem fet ple.
Ara s'han acabat les festes. Comença un nou any geganter i es reprenen els assajos de gralla i timbal tots els dimecres de 8 a 9 a l'Escola Bressol. Si algú més s'hi anima i en vol aprendre el rebrem amb els braços oberts.
D'altra banda, d'ara endavant, cada sortida s'anirà recordant amb antelació en aquest bloc i podreu posar els vostres comentaris de la vostra diponibilitat. D'aquesta manera quedarà constància a la vista de tota la colla de qui s'hi apunta. Per tant seria bo que aneu agafant el costum d'utilitzar el bloc en comptes de respondre els missatges per correu.

2 comentaris:

  1. Jo ja tinc moltes ganes de venir a assaig, a més a més el rei negre va dir que tornés, i jo faig cas als Reis Mags d'Orient... no fos cas que no em portin regals l'any vinent... El problema és que a l’Ona li costa molt i molt adormir-se i a les 8 encara estic liada. Si poguéssim fer l’assaig una mica més tard...?? espero que amb el temps millori, però amb la tonteria portem 7 mesos i estem igual (socorroooooo!!!) Be, només volia dir que ens veurem aviat. Ciau!

    ResponElimina
  2. que coi anònim!!! soc la Neus!!! ja veieu que no sé encara com funciona, jeje!!

    ResponElimina